Žďár se snaží oslovit i děti

Žďár se snaží oslovit i děti

Další z propagačních materiálů, které město Žďár nad Sázavou vydává pro svou prezentaci, je zaměřen na nejmladší cílovou skupinu. Inspirováni létem a chvílemi pohody vydali žďárští hru „pexeso“ s motivy města a jeho nejbližšího okolí.

I prodejní cena, která činí dvacet pět korun, je natolik nízká, že nový propagační materiál bude dostupný každému. Radní doufají, že tato společenská hra zaujme malé i velké. Děti uvítají možnost rozptýlení a zábavy, ty starší asi spíše zaujmou vyobrazené objekty. Fotografie Zdeňka Málka, ředitele žďárského regionálního muzea, jsou skutečně výjimečně zdařilé.

„Na každou sezónu se snažíme mít nový propagační materiál,“ říká žďárská místostarostka Dagmar Zvěřinová. „Většinou nejdřív čekáme, čím se pochlubí jiná města. Nechceme mít všichni stejné hrnky nebo trička. Pochopitelně, že vynikající nápad je vždycky nad zlato. Propagační materiál musí ale mít i nějakou užitnou hodnotu. A my se snažíme myslet i na děti.“

 



Žďár nad Sázavou ročně investuje do propagačních materiálů více než sto tisíc korun. Kromě toho, že jsou tyto věci volně v prodeji pro místní i turisty, využívá je město jako svou prezentaci při různých návštěvách a na veletrzích.